Jumaat, April 28, 2017

Ziela Jalil Dedah Screenshot Perbualan WhatsApp Dengan Penulis Novel 7 Hari Mencintaiku



Barangkali ramai yang terkejut dengan khabar penulis novel popular 7 Hari Mencintaiku menyaman penerbit drama TV popular, Dato` Ziela Jalil. 

Bagi membersihkan namanya yang didakwa telah tercemar ekoran beberapa kenyataan dikatakan berbaur fitnah, penulis novel 7 Hari Mencintaiku, Siti Rosmizah Semail mengambil keputusan menyaman penerbit drama, Datuk Ziela Jalil bagi menuntut ganti rugi RM10 juta.

Siti Rosmizah mendakwa, Ziela atau nama sebenarnya Norzilah Abdul Jalil yang juga penerbit Pena Creative Pictures Sdn. Bhd. telah menggunakan aplikasi Instagram dengan menulis tiga ke­nyataan yang memfitnah dirinya antara 9 Februari dan 10 April lalu.

Jom, ikuti siri pendedahan screenshot perbualan antara Ziela Jalil dan Siti Rosmizah yang didedahkan dalam instagram penerbit drama berkenaan.




Part 4, sampai lah episode terakhir pada feb 21, saya diugut utk dikenakan tindakan undang2 kerana messagenya pada Tuan Director, dia yg hantar message macamana pulak saya nak sebarkan... jadi segala usaha dan penat lelah yg telah Pena Creative buat utk Novel Curi Curi Cinta akhirnya diambil balik kerana beliau ingin buat sendiri dan only message yg di hantar oleh assistant nya, adil kah apa yg dilakukan ini, saya ni tidak ada perasaan kah? Yg boleh menyebut nama org yg telah menganiayai saya seolah olah tak ada apa yg berlaku? Sekurang kurang nya saya masih lagi berterima kasih ketika dipentas malam semalam menyebut PENERBIT BERSAMA DAN SELAKU NOVELIS! Nak lebih2 berat lah, setelah apa yg dah berlaku ❤❤❤Buat semua yg tak tahu apa yg telah berlaku sehingga saya dikatakan salah dan tak menghargai Novelis, biar lah saya bercerita supaya tak mendatangkan dosa pada mereka yg memikirkan dan bercakap tidak baik, kerana tak tahu cerita disebalik kejadian, baca dan tolong hadam permasaalahan yg telah terjadi dari hari pertama sehingga selepas kejayaan dan selepas majlis penghargaan yg di buat oleh tv3 pada bulan Jan lepas... saya bertindak berdiam diri tapi keadaan makin menjadi jadi pulak, Mari lah kita tonton diantara episode2 reality yg telah berlaku❤❤❤@anwar_zainudin @quoteforbrain @maria_hakem @hirani5995
A post shared by zielajalil (@zielajalil) on