Khamis, Disember 08, 2016

Program Bual Bicara Sekarang Lebih Kepada Jual Produk!



Kalau hujung minggu buka TV, pagi-pagi boleh hadap Nasi Lemak Kopi O TV9, Assalamualaikum TV Al Hijrah atau Selamat Pagi Malaysia TV1.

SPM tu pangkah siap-siaplah kan! Hahaha. Tapi NLKO dengan Assalamualaikum pun makin lama makin banyak sangatlah jualan produk!

Dah tak nampak macam program bual bicara. Serupa program bual produk pula!!!

Bukan kita tak faham, iklan produk macam tu, live di TV memang banyak yang masuk untuk TV, dan orang jual pun bayar mahal, sebab tu cakapnya macam bertih jagung, laju semendang!

Tapi, itulah kita buka TV, tengok program bual bicara, nak lah juga dapat input yang lebih berguna. Kalau setakat maklumat tentang produk, lebih baik google cari sendiri.

So simplenya, tukar siaran, atau tutup TV terus! Hah, ambik ko!

Rindulah pula zaman Bincang Petang dekat TV3 dulu-dulu. Best! Tak ada sangat jual produk bersepah macam hari ni!


1 Komentar:

Write Komentar