Ahad, November 13, 2016

10 Momen Konsert Ke-5 Gegar Vaganza 2016 Yang Perlu Anda Tahu!



Datuk Seri Vida dengan sporting menyanyikan lagu Ayda Jebat dan berjaya mencipta kekecohan apabila berjaya mendapatkan imuniti bagi selamatkan mana-mana peserta yang disingkirkan.

Dua bos besar Astro yang berada di kerusi penonton saling menunding jari ke arah masing-masing apabila isu imuniti ditimbulkan Datuk Seri Vida.

Dato Zainal Abidin yang bertindak sebagai juri jemputan dengan selamba menyelar bahawa tidak memerlukan pengacara kurang ajar untuk konsert solonya pada Februari tahun depan.

Fara Fauzana yang ‘cipta’ kontroversi dengan isu penyingkiran Elly Mazlein turut hadir. Duduk sebaris dengan Elly Mazlein pula tu! Hehehe...

Shila Amzah tunduk membelek telefon ketika Sharnaaz Ahmad muncul di atas pentas mempromosikan drama Awak Sangat Nakal!




Mike bakpo awak sorang Cino dalam ramai-ramai, tanya Datuk Seri Vida. Michael Ang, cakap Cina pun orang Malaysia! Opsss!!

Ada ‘sesuatu’ berlaku dalam persembahan Ameng dan Datuk Khatty memberikan sokongan moral dan angkat tangan sebagai support

Hari lahir Zarul turut diraikan. Istimewanya kek Zarul dibawakan Elly Mazlein. Lebih sweet, Zarul yang lebih tua tetap memanggi; Elly sebagai Kak Lina Pom Pom hingga diusik oleh Jihan.

Elly Mazlein ambil macaron bagi dekat Tok Ram. Dekat tangga terhenti sekejap, mungkin ‘takut’ dengan reaksi Tok Ram. Tapi Tok Ram tetap sporting kan?

Kehadiran Azlan The Typewriter, Jaclyn Victor dan Ziana Zain di hujung dengan persembahan Beribu Sesalan juga dianggap sebagai kejutan malam ini sempena promosi Konsert High Note 2016.