Ahad, Oktober 02, 2016

Nak Nampak Langsing, Izreen Azminda Makan Nasi Sekali Seminggu




Pelakon Izreen Azminda, 31, mengurangkan makanan yang mengandungi karbohidrat terutamanya nasi demi untuk kelihatan langsing di televisyen.

Izreen memberitahu telah mula mengambil nasi seminggu sekali semenjak anaknya, Muhammad Adrian Umar dilahirkan, tiga tahun lalu.

“Selepas bersalin berat badan saya mudah naik, jadi untuk nampak kekal langsing terutama di televisyen saya perlu kurangkan makan nasi atau roti yang mengandungi karbohidrat.

“Saya terpaksa amalkan pemakanan sebegini, kerana bagi saya pelakon perlu nampak cantik dan penjagaan badan penting untuk kelihatan elok di televisyen.

“Pada mulanya dulu saya akui memang sukar juga mengawal pemakanan tetapi bila lama-lama saya sudah biasa dan tiada masalah dengannya,” katanya kepada Suudu.

1 Komentar:

Write Komentar
Riis Yien
AUTHOR
2/10/16 7:21 PTG delete

Kurang makan nasi dan roti yg banyaknya makan apa ..

Reply
avatar