Khamis, Mei 05, 2016

Video Kontroversi Tersebar; Khai Bahar Nafi Gay!


Tersebarnya sebuah video pendek beberapa saat menyaksikan Khai Bahar bersama temannya tanpa baju mengundang kontroversi sejak beberapa hari lalu.

Video tersebut sekali gus mengundang gosip mengatakan Khai Bahar seorang gay!

Pemuda berusia 22 tahun yang baru sahaja dalam rangka menjalinkan kerjasa bersama NAR Records bagaimanapun tampil menafikan khabar angin tersebut. 

Meneurutnya, lelaki dalam gambar tersebut adalah rakannya, dan pada ketika itu mereka berada di rumah emak angkat, dan turut terdapat rakan-rakan lain.


"Memang benar video tersebut itu saya dan lelaki itupun kawan saya dan dia sekadar mahu ber'selfie'. Video itu sudah lama sewaktu saya berada di rumah kakak angkat. Pada masa yang sama ada jugalah rakan-rakan yang lain.

"Sedihlah sebab nak kata saya baik taklah juga, mungkin ini sabatoj daripada kawan-kawan yang tidak senang dengan pencapaian saya pada hari ini," jelasnya.

1 Komentar:

Write Komentar