Sabtu, Mac 19, 2016

Senarai Penuh Pemenang Anugerah Drama Festival Kuala Lumpur 2016


Berakhir sudah Drama Festival Kuala Lumpur 2016. Menyaksikan drama Kau, Aku, Kita membolot majoriti anugerah yang dipertandingkan malam ini! Tahniah, kepada semua pemenang. Bak kata Saharul Ridzwan, anugerah ini milik anda (pengundi)! Hehehe... 



Aktres Pilihan - Janna Nick (Kau, Aku, Kita)
Hero Pilihan - Saharul Ridzwan (Kau, Aku, Kita)
Skrip Pilihan - Rehal Nurharis (Kau, Aku, Kita)
Drama Pendek Pilihan - Mohd Firdhaus (Kembara Si kecil)
Direktor Pilihan - Jinggo (Kau, Aku, Kita)
Antagonis Pilihan - Ruhainies (Hello Mr. Perfect)
Lagu OST Pilihan - Mungkin Kamu - Sissy Imann (Eksperimen Cinta)
Pasangan Pilihan - Saharul Ridzwan & Janna Nick (Kau, Aku Kita)
Drama Pilihan - Kau, Aku, Kita (JS Pictures)

1 Komentar:

Write Komentar
lokman amirul
AUTHOR
20/3/16 2:38 PG delete

Huhu...janna nick

Reply
avatar