Isnin, Mac 14, 2016

Fattah Amin, Amyra Rosli Pengacara Anugerah DFKL 2016



Pelakon Fattah Amin sedia menerima sebarang kritikan daripada peminat berhubung penampilannya sebagai pengacara Drama Festival Kuala Lumpur (DFKL) yang bakal berlangsung pada 19 Mac ini.

Fattah atau nama sebenarnya Abdul Fattah Mohd Amin, 25, berkata, teguran yang bakal diterimanya nanti akan diambil sebagai pembelajaran dan pengajaran memandangkan ia adalah kali pertama dia muncul sebagai hos sebuah acara anugerah siaran secara langsung.


"Saya terbuka dengan sebarang kritikan dan teguran membina memandangkan ini adalah pengalaman pertama saya. Jujurnya saya berdebar juga kerana ia adalah sebuah acara yang besar.

"Bagaimanapun saya akan cuba memberikan terbaik pada malam anugerah itu nanti kerana ini adalah peluang keemasan saya," katanya kepada mStar Online.

Fattah bakal bergandingan dengan aktres Amyra Rosli dan penyampai radio Hot FM, Fizi pada acara yang bakal berlangsung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada pukul 9 malam. - mstar