Rabu, Januari 20, 2016

Video Dengan Seluar Dalam Tersebar; Arja Lee Masih Terkejut!


Kalau di luar negara mungkin semua ni biasa. Alah, underwear saja pun, in fact still tersarung baju di badan Arja Lee lagi kan? Okay lagi kalau nak dibandingkan dengan Nazrief Nazri yang sah-sah jadi model untuk underwear runway show tidak lama dulu!

Tapi tulah, kita masyarakat Timur dan beragama Islam yang memang penuh kesantunan dan nilai murni. Jadinya, bila ada video pendek berdurasi 12 saat dalam akaun Instagram Arja Lee yang sedang menimbang bola di ruang dapur dengan hanya memakai t-shirt merah jambu gelap dan seluar dalam putih, maka pastinya akan jadi gempak seantero Malaysia!


Khabarnya, telefon bimbit Arja Lee hilang, sebelum akaun Instagramnya digodam. Ekoran itu, Arja Lee yang gagal memadam video yang jelas memaparkan bentuk bahagian sulit anggota tubuh badannya itu membuat laporan polis.

Sementara itu, Arja Lee yang masih terkejut enggan memberikan sebarang komen berdasarkan insiden tersebut. Tinjauan ke laman Instagram Arja Lee, sudah tidak kelihatan video berkenaan. Bagaimanapun, screenshot gambar Arja Lee dengan memakai seluar dalam itu sudah tersebar luas!

Apapun, harapnya Arja Lee tabah sahaja melalui episod ujian ini. Underwear saja, nasib bukan mesh underwear, kalau tak lagi niaya! Hahaha...!