Rabu, Disember 16, 2015

Zarul Umbrella Terima Komen Lucah Gara-Gara Muat Naik Gambar Workout Di Gym


Vokalis kumpulan Umbrella yang popular sekitar tahun 90an iaitu Zarul mengakui ada menerima beberapa komen berbaur lucah  apabila sering memuat naik foto beliau bersenam di akaun Instagram miliknya. Malah, ada peminat lelaki meminta beliau untuk  menanggalkan baju.


Pelbagai reaksi saya terima, tidak kira daripada peminat lelaki mahupun perempuan apabila saya berkongsi gambar di Instagram. Malah, ada lelaki yang meminta saya menanggalkan baju ketika bergambar di gimnasium. Namun, saya tidak terkesan dengan komen sebegitu kerana bagi saya, ia perkara biasa saja. Lagipun, kebanyakan komen ditinggalkan di laman sosial ditulis oleh golongan remaja.

Saya perlu menjaga berat badan supaya tidak melebihi jumlah ditetapkan mengikut ketinggian. Setiap pramugara mempunyai piawaian tersendiri yang perlu untuk dipatuhi. Apapun, tak salah nak kongsi gambar workout, badan ketul-ketul kalau niat nak beri isnpirasi kepada followers, tapi berpadalah, janganlah sampai pakai spender ja kan? Betul tak?? Hehe...