Rabu, Disember 16, 2015

Tercorot Dalam Final Gegar Vaganza; Haiza Marah Dengan Diri Sendiri!


Jujur saya marah dengan diri sendiri tetapi saya sudah memberikan persembahan terbaik dan sudah tertulis rezeki saya di tempat terakhir.


Pada saya lagu itu tidak salah sehingga menjadi penyebab persembahan saya gagal menyerlah tetapi kekurangan itu datang daripada diri sendiri.   Lagu berkenaan seperti penutup kepada semua kisah saya di Gegar Vaganza yang membawa banyak erti kepada saya dan ia juga tanda terima kasih kepada Abang Ayai yang sentiasa menyokong saya sejak minggu pertama pertandingan.

Bagi Muz sendiri, label sebagai penyanyi dangdut yang dipikul Haiza selama ini terlucut semerta selepas Haiza menyertai Gegar Vaganza Musim Kedua, kerana dia sangat kreatif dan boleh membawakan pelbagai genre lagu dengan begitu baik.

1 Komentar:

Write Komentar
Cik Tie
AUTHOR
16/12/15 10:05 PG delete

ciktie memang suka pesembahan haiza. lain dari lain..lari terus dari imej sebenar dia tau

Reply
avatar