Jumaat, Oktober 23, 2015

Amar Baharin Pelik Izreen Azminda Kritik Lakonannya Secara Terbuka


Amar berkata, dia juga enggan memikirkan isu kritikan lakonannya oleh pelakon Izreen Azminda baru-baru ini kerana pelik dengan tujuan di sebalik tindakan aktres itu.

“Semua orang ada pendapat, tapi belum tentu pengalaman seseorang itu betul untuk saya ambil sepenuhnya, tapi saya terbuka menerima pendapat orang.

“Cuma saya tertanya-tanya adakah pendapat itu telus berlandaskan pandangan dia sebagai penonton atau disebabkan unsur lain (peribadi),” katanya yang pernah digosipkan bercinta dengan Izreen sebelum ini.


Bagi Amar, kritikan secara terbuka daripada Izreen di media sosial bukanlah cara yang sesuai untuk individu yang dianggap rakan.

“Pada saya kalau kawan kita kurang bagus, kita akan tegur secara terus dan peribadi bukan memilih medium umum seperti Instagram untuk menegur.

“Sebagai contoh, pengarah Rashid Sibir menegur lakonan saya dalam teater itu menerusi mesej. Banyak yang ditegurnya dan saya terima.


“Saya tidak terkilan tapi pelik apa tujuan dia menegur dengan cara begitu? Tapi saya OK dan terbuka saja. Biasalah semua orang ada pendapat,” katanya.