Selasa, Ogos 04, 2015

Lelaki Ini Tak Puas Hati Isteri Harus Pantang 100 Hari; "Rehat Sampai Mati Kan Senang!"



Alkisahnya lelaki ini tidak berpuas hati dengan isterinya yang baru bersalin yang perlu berpantang 100 hari. Tengok sajalah apa luahannya di laman sosial. Macam orang yang bernafsu buas jer! Hekeleh, kahwin sebab nafsu seks saja ke bro? Poyolah...


4 Komentar

Write Komentar
5/8/15 12:53 PG delete

Sakit pulak hati ni baca statment lelaki tu.. Giler ke ape?
kesian dekat wife dia..
Spesis tak reti bersyukur ni

Reply
avatar
Eraz Fadli
AUTHOR
5/8/15 4:33 PG delete

Apa la niat dia kahwin.. Isteri dia kot.. Tak fikir panjang..

Reply
avatar
skuterlady
AUTHOR
5/8/15 12:21 PTG delete

cerghh... sakit plak hati baca statement laki tu. apelah... ikut sedap rasa je buat statement... tu pentingkan diri sendiri camtu tu...

Reply
avatar
5/8/15 3:09 PTG delete

Biadap sangat lelaki ni, ingat sikit perempuan nak bersalin ni ibarat menyabung nyawa tau tak??? Bila dah bersalin banyak hilang darah dan rahim wanita tu luka, kenalah ambil masa untuk sembuh... tak sakit apa, cubalah lelaki tu rasa dulu baru dia tau sakit ke idok! Marah sgt nih...

Reply
avatar