Rabu, Januari 15, 2014

Bukan Semua Pelakon Wanita Boleh Berganding Dengan Aqasha


Pelakon dan penerbit Aqasha mengamalkan sikap 'pilih bulu' terhadap pelakon wanita baharu yang ingin digandingkan dengannya pada masa hadapan. Aqasha atau nama sebenarnya, Firdee Akassya Rosli, 32, berkata, dia bersikap demikian bukan kerana mempertikaikan bakat mereka sebaliknya disebabkan faktor usianya yang semakin matang. "Keadaan fizikal saya sudah berubah dan lebih matang berbanding 10 tahun dahulu. Sebab itu saya agak memilih kerana tidak mahu ia nampak janggal sekiranya digandingkan dengan pelakon yang jauh lebih muda daripada saya. "Bukan mahu mempertikaikan bakat mereka sebaliknya ia adalah pilihan saya sendiri," katanya kepada mStar Online.


8 Komentar

Write Komentar
15/1/14 3:59 PTG delete

memilih juga aqasha ni ek...he he he...

Reply
avatar
15/1/14 4:18 PTG delete

aqasha tetap nampak kacak walaupun telah berusia..

Reply
avatar
Yumida Huda
AUTHOR
15/1/14 7:22 PTG delete

oooooo....yumida suka lg mereka yg muda2 berlakon..mcm nelydia senrose tu..lakonan pun ok

Reply
avatar
Nao Mei
AUTHOR
15/1/14 8:28 PTG delete

hihi...lama tak tengok dia berlakon nie...

Reply
avatar
16/1/14 9:13 PTG delete

@Farah Waheda Wahid A'ah. Pilih jgn tak pilih. Ekekeke...

Reply
avatar
16/1/14 9:14 PTG delete

@Mizz Aiza (Dunia Kecil) Lg penting lakonan dia tak pernah mengecewakan, mostly la...

Reply
avatar
16/1/14 9:14 PTG delete

@Yumida Huda Tgok watak jugak kan. Mcm si Zara dlm Mr Arrogant pon ok ape...

Reply
avatar
16/1/14 9:14 PTG delete

@Nao Mei Mmg dia ckp dah 2 thun x blkon...

Reply
avatar