Sabtu, November 30, 2013

Sharnaaz Ahmad Beri Amaran; Jangan Kait Dengan Shila & Johan


Okay drama masih berterusan. Tak tahu ending macam mana. Tapi suatu yang agak kejam untuk kaitkan Sharnaaz Ahmad dengan kes yang tengah meledak sekarang ni. Past is past. Tak perlulah nak kaitkan Sharnaaz dalam isu terbaru yang hangat diperkatakan antara Shila Amzah dan Johan Asari selepas Johan Asari mengumumkan bakal berkahwin dengan Lana Nordin. Dan apbila Sharnaaz memuat naik status berbaur amaran ni, memang padan dengan muka mereka yang duduk korek nama dia sekali. Ya la kan. Kawan elok-elok dah tak ada kaitan, ni dok kata karmalah sebab kawan tu pernah buat kawan ni macam tu dulu. Ish, ish, dah tak ada kerja erk? Apa pun gua salute dengan status Sharnaaz. Sometimes kena guna bahasa kasar sikit, baru ada akai ma! - Oh Bulan!


2 Komentar

Write Komentar